Odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov, cenjena trenerka javnega nastopanja. Dobro organizirana oseba, ki zna strukturirano misliti in pisati, se hitro obrniti, iznajdljivo reševati probleme ali iskati rešitve tam, kamor doslej drugi še niso pogledali. Svetovalka, ki vedno upošteva komunikacijski in poslovni kontekst svojih naročnikov. Sogovornik, ki vas bo nežno, a odločno porival izven vaše cone udobja. Najraje imam, če sem z naročnikom od opredelitve komunikacijske ali poslovne priložnosti naprej, največ boste imeli od mene, če me boste vključili že pri pripravi strategije, a ne bo mi težko vzeti v roke metle in krpe, kadar je to potrebno za odlično izvedbo projekta ali dogodka.
Kalila sem se na vodilni slovenski komunikacijski agenciji Pristop, kjer sem vodila številne integrirane komunikacijske kampanje za naročnike s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij (Telekom, Mobitel, Siol), infrastrukture in komunalnih storitev (Elektro Gorenjska, DARS) ter maloprodaje (Mercator). Sodelovala sem tudi pri sledečih projektih:
- prvih akcijah subvencioniranja mobilnih telefonov (nekateri se boste še spomnili Ericssona GA 628 za 33.333 tolarjev, mimogrede, to je bil tudi moj prvi mobilnik, dobila sem ga leta 1997),
- zamenjavi vseh telefonskih številk v slovenskem fiksnem omrežju leta 1999 (vodila sem projekt komunikacijske podpore – če zamenjave niste opazili ali se je ne spomnite, pomeni, da je potekala z odlično komunikacijsko podporo),
- ustanavljanju prvega peer-to-peer projekta v Sloveniji; gre seveda za Mobitelov Klub Voznik Vozniku, kjer so uporabniki mobitelov sporočali o zrednih dogodkih na cesti;
- Darsovih začetkih tržnega komuniciranja (spodbujali smo nakup ABC tablic za elektronsko plačevanje cestnine, da bi zmanjšali čakalne dobe na okencih za fizično plačevanje),
- mnogih simpatičnih akcijah trženjskega komuniciranja za Mercator,
- lansiranju poslovnega imenika bizi.si,
- objavi prvega projekta pametnih električnih števcev v Sloveniji
- in mnogih drugih.
V vlogi vodje korporativnega komuniciranja v družbi Siemens d.o.o. sem dobro spoznala korporativni svet, strukture in procese, ki so potrebni za učinkovito funkcioniranje večjih sistemov. Osredotočila sem se na vsebinski marketing, ključno orodje za podporo prodaji na medpodjetniškem trgu, zelo dobro spoznala raznolike tehnologije, razširila svoje poslovno omrežje v nove segmente (industrijski proizvajalci, energetika). Dokazala sem, da lahko tudi v eni najmanjših regionalnih družb korporacije Siemens nastanejo inovativne, globalno prepoznavne in nagrajene dobre prakse tržnega in korporativnega komuniciranja. Takšni sta bili:
- projekt Ljubljana, pametno mesto, kjer smo preko različnih (nenavadnih, a učinkovitih) komunikacijskih platform promovirali tehnologije in dobre prakse inteligentne mestne infrastrukture,
- iniciativa Ethos, ki je v sklopu UNGC Slovenija promovirala poštenost poslovanja – vzvod večje konkurenčnosti gospodarstva.
V Siemensu sem vodila področje komuniciranja in vladnih odnosov za regijo Adriatic in v tej vlogi uspešno izvedla nekaj projektov z multidisciplinarnim (člani so bili inženirji strojništva in elektrotehnike, specialisti za komercialne zadeve, komunikatorji, ekonomisti, raziskovalci in univerzitetni profesorji) in multikulturnim timom (člani so prihajali iz Slovenije, Hrvaške, BiH, Srbije, Avstrije in Nemčije).
Moja strast je razvoj prezentacijskih in komunikacijskih veščin pri sebi in drugih. Trdno verjamem, da je odlično komuniciranje ključni predpogoj, ki pomaga k boljšemu, učinkovitejšemu vodenju. Sem ena od 40 globalno licenciranih trenerjev po metodi Own The Room (www.owntheroom.com), treninge izvajam v Sloveniji in tujini, med mojimi slušatelji so bili predstavniki podjetij Danfoss, Maersk, Merck (MSD), Microsoft, Petrol in mnogi drugi.